Vacature Medewerker service & informatie

Medewerker service & informatie in s-Gravenhage

Krijg je energie van klantcontact en het uitvoeren van administratieve taken? Vind je het leuk om het eerste aanspreekpunt voor partijen te zijn en informatie te verstrekken? Dan nodigen wij jou uit om voor de functie medewerker Service & Informatie te solliciteren!

Wat ga je doen?

Als medewerker Service & Informatie bij een klachteninstituut in Den Haag ben je verantwoordelijk voor een adequate administratieve ondersteuning van de klachtbehandeling. Je beantwoordt vragen van consumenten en financiële dienstverleners per email of telefonisch. Je geeft o.a. informatie over het indienen van een klacht of de voortgang in het klachtdossier. Samen met jouw collega’s ondersteun je onze juristen in diverse administratieve taken, bijvoorbeeld door het versturen van brieven of anonimiseren van uitspraken. Print- en scanwerkzaamheden behoren ook tot je kantoortaken. Je kan deels thuiswerken, daarnaast ben je voor een deel van je tijd ingepland om je werkzaamheden aan de receptiebalie te doen, in combinatie met het ontvangen van bezoekers. Je wordt dagelijks ook ingedeeld voor het beantwoorden van telefonische vragen van consumenten. Als medewerker Service & Informatie ben je onderdeel van een team van ongeveer 14 directe collega’s, waarin samenwerken centraal staat.

 

Je werkomgeving

Je werkt in het hart van de financiële dienstverlening. De cultuur is informeel en je komt te werken in een organisatie vol proactieve, ambitieuze en klantgerichte professionals, die graag met je samenwerken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen met elkaar. In totaal zijn circa 75 medewerkers werkzaam, waarvan 45 juristen, die met elkaar zorgen dat jaarlijks ongeveer 3.000 klachten inhoudelijk kunnen worden behandeld.

 

Jouw profiel

Je hebt ervaring met klantcontact, je bent vriendelijk en flexibel. Je werkt secuur en overzichtelijk en bent in staat om een veelvuldigheid aan administratieve taken uit te voeren. Verder ben je collegiaal en deins je er niet voor terug om extra taken op je te nemen. Je ondersteunt directe collega’s door hen werk uit handen te nemen.

Verder vragen wij van jou:

  • minimaal een afgeronde mbo-opleiding in administratieve/secretariële/juridische richting met minimaal een aantal jaren relevante werkervaring
  • communicatief vaardig zowel in spreken als schrijven
  • accuraat, praktisch ingesteld en samenwerkingsgericht
  • ervaring met ms Office pakketten (Word en Outlook)
  • vanaf 32 uur per week beschikbaar waarvan maandag en woensdag vaste werkdagen

Wat kun je verwachten:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.
  • Salaris bedraagt tussen € 2.232,- en doorgroei tot maximum schaal  € 3.294,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • Een eindejaarsuitkering in de vorm van een 13e maand.
  • 8% vakantiegeld over 13 maanden
  • 27 vakantiedagen (bovenwettelijke dagen kopen of verkopen is mogelijk).
  • Internetvergoeding voor het thuiswerken.
  • Deelname aan onze pensioenregeling.
  • Uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.


Functie:Medewerker service & informatie
Startdatum:16-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2232 – 3294
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met EP92 voor Werk via info@ep92.nl of 31703609922. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Voorburgkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Voorburg
  2. Medewerker service & informatie EP92 voor Werk 16-11-2023

Bekijk ook andere vacatures