Vacature Management ondersteuner

Management ondersteuner in s-Gravenhage

Management ondersteuner

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar jou!

Tenminste… Als jij een can-do-mentaliteit hebt, waarbij je organisatorisch sterk bent, snel kunt schakelen en vol energie en positiviteit zit. Als managementondersteuner ben je vaak het eerste aanspreekpunt voor veel collega’s om je heen. Jij krijgt hier energie van en vindt het leuk om de spin in het web te zijn

Als managementondersteuner verzorg jij de secretariële ondersteuning voor een afdelingshoofd en andere leidinggevenden binnen de directie vastgoedbeheer van het Rijksvastgoedbedrijf. Is een collega al een tijdje ziek? Jij oppert bij het afdelingshoofd om een bosje bloemen te sturen. Moet er een afspraak worden ingepland met meerdere afdelingshoofden? Geen probleem, jij schakelt met de managementondersteuners om ervoor te zorgen dat deze afspraak gepland wordt. Kortom, jij bent de rechterhand van het afdelingshoofd! Concreet houd jij je bezig met o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Je beheert de agenda van het afdelingshoofd waar je voor werkt; je plant afspraken in, zorgt dat er geen dubbele afspraken instaan en loopt deze agenda regelmatig door met het afdelingshoofd om er zeker van te zijn dat alles goed gaat.
  • Jouw mailbox houd je op orde en vragen die daaruit voortkomen pak je op.
  • Als secretaris van een overleg stel jij de agenda op die je met bijbehorende stukken tijdig rondstuurt, zodat iedereen voorbereid kan verschijnen. Tijdens het overleg maak je aantekeningen, waarmee je een verslag kunt opstellen.
  • Je kunt, uiteraard in goed overleg, ingezet worden als achtervang voor collega’s door het hele land.
  • In deze functie heb je de mogelijkheid om thuis te werken. Wij vinden een positieve sfeer belangrijk en organiseren daarom regelmatig digitale koffie-breaks met jouw afdeling Bedrijfsvoering en Uitvoeringsbeleid. Ook jouw leidinggevende is hier gezellig bij.

Nieuwsgierig geworden door deze vacaturetekst, maar wil je inhoudelijk nog wat meer informatie over deze functie? Bel of app dan met Yoran de Sanders op nummer 06 11 24 79 50

Functie-eisen

  • Mbo werk- en denkniveau. Een afgeronde mbo-opleiding is een pre.
  • Bij voorkeur heb je al enige ervaring een soortgelijke functie.
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en beheerst de basis van de Engelse taal.
  • Goede vaardigheden in het notuleren van vergaderingen.
  • Je bent handig met Word, Excel en PowerPoint.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salarisniveauschaal: 6
  • Maandsalaris: Min €2.557 – Max. €3.190 (bruto)
  • Dienstverband: Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Contractduur: Vast contract na jaarcontract (bij voldoende functioneren)
  • Minimaal aantal uren per week: 32
  • Maximaal aantal uren per week: 36

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

  • De sollicitatiegesprekken vinden plaats in januari 2024.
  • Onze gesprekken zijn op locatie in Den Haag of Utrecht.
  • We werken hybride. Uiteraard wel in goed overleg.
  • Gedurende de inwerkperiode vragen wij je om tijdelijk op onze locatie in Den Haag te werken.
  • Omdat we duurzaamheid stimuleren, reizen we zoveel mogelijk met het openbaar vervoer. Je krijgt daarom van ons een ov-kaart voor woon-werkverkeer en dienstreizen. Voor locaties die niet goed te bereiken zijn met het ov zijn bedrijfsauto's beschikbaar

Solliciteren?

Rijksvastgoedbedrijf (RVB, Ministerie van BZK) nodigt je uit op hun site te solliciteren. Via onderstaande knop verlaat je deze site ga je direct naar het sollicitatieformulier. Het Rijk hecht waarde aan een diverse en inclusieve organisatie. Werken in divers samengestelde teams maakt ons effectiever, innovatiever en het werk leuker. Eenieder wordt daarom uitgenodigd te solliciteren.



Functie:Management ondersteuner
Startdatum:20-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2557 – 3189
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties via traffic.idu@rijksoverheid.nl of 611247950. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Voorburgkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Voorburg
  2. Management ondersteuner Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties 20-12-2023

Bekijk ook andere vacatures