Zoek jij een baan binnen de Rijksoverheid? Beschik jij over ervaring met contractmanagement en weet jij alles van Excel?
Voor het Rijksvastgoedbedrijf in Den Haag zijn wij op zoek naar een Administratief Ondersteuner Contractmanagement voor 16 uur per week, voor een opdracht van een jaar met goed salaris!
Geïnteresseerd? Lees dan snel verder!
‘Samenwerken op basis van vertrouwen’, deze visie van het Rijksvastgoedbedrijf past uitstekend bij jou. Je benadert zaken met een open houding en een veelzijdige blik. Bij je keuzes en beslissingen houd je rekening met de belangen die in de organisatie en bij de betrokken partijen spelen.
Als Administratief Ondersteuner Contract management beschik je over ervaring met contractmanagement. Daarnaast ben je een kei in plannen en organiseren en weet je alles van Excel.
Verder beschik je over:
De sectie Contractmanagement Onderhoud zorgt voor goede contracten voor al het onderhoud aan het vastgoed van het Rijksvastgoedbedrijf. Binnen deze sectie wordt o.a. gewerkt aan disciplinegerichte contracten. Daarnaast het RVB raam- en integrale contracten in de portefeuille en is het team verantwoordelijk voor het onderhoudsgedeelte van DBM-contracten met een kortlopende onderhoudscomponent.
Als administratief ondersteuner contractmanagement ondersteun je verschillende contractmanagers van het Rijksvastgoedbedrijf. Jij levert in de teams als ondersteuner een bijdrage in de voorbereidings- en realisatieen exploitatiefase van ons vastgoed. Daarbij draag je met name zorg voor juiste en volledige registratie van de contracten met de belangrijke stuurinformatie in Oracle. Word en Excel kennen voor jou geen geheimen en je verzorgt periodiek allerlei rapportages. Je ondersteunt de contractmanager ten behoeve van zijn periodieke overleggen, met bijvoorbeeld de opdrachtnemers, in planning en verslaglegging.
Je komt terecht in een gezellig en gemotiveerd team van ongeveer twintig collega’s, onder wie het sectiehoofd, twee coördinatoren en contractmanagers van verschillend ervaringsniveau. Met een goede mix van leeftijden, mannen en vrouwen vullen de medewerker elkaar aan op het brede gebied van contractmanagement. Binnen de sectie heerst een open en informele werksfeer met ruimte voor gezelligheid en een goede werk- en privébalans. werken op basis van het hybride werken, waarbij je de vrijheid hebt om thuiswerken te combineren met het werken op één van onze regiokantoren, op locatie of elders. De sectie is gevestigd in Den Haag, waar de algemene en sectie-overleggen plaats vinden.
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature voor de functie administratief ondersteuner contractmanagement? Solliciteer dan snel met jouw curriculum vitae en motivatiebrief.
Let op: zonder motivatiebrief kunnen wij jouw sollicitatie niet in behandeling nemen.
Solliciteren kan tot 17 januari 15:00 uur.
Functie: | Administratief Ondersteuner Contractmanagement, Assistent accountmanager private banking |
Startdatum: | 11-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via ifar@tempo-team.nl of 070-3130792. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.
Deel de vacature:
Redactie Voorburgkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorburgkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Voorburg via Voorburgkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Voorburgkrant.nl.
© Voorburgkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.